30 Kasım 2007 Cuma

Muhammara




Malzemeler

2 su bardağı dövülmüş ceviz içi.
2 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı biber salçası
5 diş sarımsak
2 dilim ekmek içi
½ çay bardağı komili sızma zeytinyağı
Kırmızıbiber
Kimyon
Tuz

Yapılışı

Sarımsakları ve cevizleri robotta kıyın sonradan üzerlerine zeytinyağı ve ekmek içlerini koyup karıştırın. Daha sonra malzemeyi bir tabağa koyun ve servis yapın. Dilerseniz maydanoz koyabilirsiniz.Kahvaltı tabağı için bence çok güzel olur,zira ben öyle yapıyorum:))

Afiyet olsun


3 yorum:

Kelebekliev dedi ki...

Pelin blogun hayırlı olsuun:))
Benim favori yiyeceklerimden biridir bu.Sık yaparım, kendim tüketirim:))

pelince dedi ki...

Teşekkür ederim:)

Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba bloğunu okumak istiyorum ama arşivin çok kullanışlı gelmedi yana doğru açılan şekilde yaparsan daha iyi olur çünkü bir seferde bütün bloğu bitiremeyeceğime göre daha sonra kaldığım yerden devam etmek sorun olur arada kaçırdığım postlar olacaktır. yıllara ve aylara göre dağılımlı arşiv şekline getirmeni istiyorum.