24 Ocak 2008 Perşembe

Sıcak çikolata


Sıcak çikolata'ya bayılırım .Özellikle yağmurlu , bolca bulutlu ve kar'lı havalarda:)) .Kedi misali camdan dışarıyı seyretmek,romantik bir film izlemek:)kitap yada dergi okumak tek başına da pek zevkli olmuyor.Sıcak çikolata eşlik etmeli bence!!!!!!!

Evet tam bunu yapıyorum şu an sıcak sıcak içiyorum,sizde buyrun yapın hep birlikte içelim...

Malzemeler:
2 kişilik

- 2 su bardağı süt
- 2 çay kaşığı nişasta
- 3 çay kaşığı kakao
- 50 gr bitter çikolata
- 4 çay kaşığı şeker

Yapılışı:

Tüm malzemeyi büyük bir cezve'de karıştırarak pişirin.Üzerine isterseniz çikolata rendesi yada kakao serpebilirsiniz....
Ölçüleri sizin damak lezzetiniz ile aynı orantıda değişiklik gösterebiliyor....Kendi lezzetinizi yakalayın hadi doğru mutfağa....



Afiyet olsun....


4 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Pelinim nasıl ağzının tadını biliyosun vallahi...Ay sıcak çikolata ve film yada sıcak çikolata ve karı seyretmek süper geliyor kulağa :)))
Ellerine sağlık canım benim...

ayşegül mutfakta dedi ki...

ooo süpper :) valla için dışın ısınır böyle tatlı sıcak bişeyle eline sağlık pelinim

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ahhh Pelin ahhhh,
İnsanın aklına, karda kışta sokma ayol böyle şeyler:)) Şaka şaka:))
Hemen koşuyorum mutfağa haberin olaaa....

Ellerine sağlık canım benim,

Kocaman sevgiler....

pelince dedi ki...

Feyza sorma :)) tombulluğumu buna borçluyum:))
sevgiler

Adü canım sağol.......

Rapunsel:)) teşekkür ederim..