14 Nisan 2008 Pazartesi

Buz Kase

Bu Kase yapımını gördüğümden beri yapmak istiyordum,Bora çok şaşırdı ve beğendi bu yüzden ben bu yaz bunu çok tekrarlarım.......

Malzemeler
- 2 farklı boyda iç içe geçicek kase
- koli bandı
- yaprak yada canlı çiçek(süsleme için)
- su

Hazırlanışı;
1- 2 farklı boyda cam kase iç içe oturtulur.
2- Dıştaki kase üst tarafından bantlanır.İçteki kase ile arasına su koyunca suyun kaldırma gücü ile havaya kalkarsa bant'a dayanır.
3- İki kase arasında oluşan boşluğa istediğiniz çiçek yada süslemeyi yapıp iki kase arasındaki boşluğa su koyun.
4- 1 gece buzdolabında bekletip ertesi gün biraz dışarıda bekletip ,yada benimki aceleci iseniz,sıcak su dolu bir kaba sokup çıkartın hemen,buz kaseniz hemen hazır olucaktır.
5- İstediğiniz meyve ile sofranıza getirebilirsiniz.Şık ve şaşırtıcı bir sunum oluyor.

Kaynak;Evcini


11 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Pelincim haftabaşı ne güzel üç tarif birden vermişsin ayrı ayrı, ben olsam hepsini karıştırır bir yazıya sıkıştırırdım..ee öyle oluncada tabii arsiv kargacık burgacık kaliyor, düzen olmak lazım. :)
Tariflerin hepsini çok beğendim ama bu buz kasesi daha başka cok hoş görünüyor..Ellerine fikrine sağlık canım..
sevgilerle

pelince dedi ki...

Ayşecim üşenmedim ayırdım hepsini,tarifler birikiyor inan.Bir anda bombalama oldu benimki:))
Teşekkürler canım..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Pelin'cim muhteşem bir sunum bu buz kase! Bayıldım, çok orjinal ve çok da pratikmiş! Yazın en sık yapacağım şeylerden bir olacak kesinlikle! Ellerine sağlık, ve bu güzel paylaşım için çok teşekkürler..

Mebrule dedi ki...

Selam Pelin, kasene bayildim. bunu taze meyve sulari ile de yapabiliriz diye dusundum, hatta icine tane meyvede katariz. cok yaratici bi fikir, ellerine saglik. sevgiler...

Adsız dedi ki...

bayıldım kasenize , çok şık olmuş. ellerinize sağlık. www.guzelevim.blogspot.com

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne kadar şık birşey olmuş bu harika!

el*ff dedi ki...

Daha önce de görmüş fakat denemeye fırsat bulamamıştım çiçeklerle de harika görünüyor çok şık bi sunum olmuş ellerinize sağlık kutluyorum...
sevgiler...

kirazdünyası dedi ki...

ne kadar güzel olmuş buzdan kase bayıldım valla süper fikir harikasın :))

Adsız dedi ki...

Çok şık olmuş Pelin. Dediğin gibi özellikle çocuklar da bayılır böyle ilginç şeylere. Ellerine sağlık . GAMZE

ayşegül mutfakta dedi ki...

pelinn ah bu senelerdir yapmak istediğim birşey sen nerden buldun tarifi. ben 15 sene falan önce emel başdoğanın tefalsponsorluğunda bir programı vardı orda bayılmıştım bu buz kaseye.. bak yıllardır aklımda niye yapamıyorsam artık :) eline sağlık canım çok hoş duruyorrr

NiNo dedi ki...

Pelin , bir an duraksadım hergün baktıgım yere nasıl olurda bukadar uzun süre girmem diye:)Birikince tarifler bombardıman olmus dediğin gibi ama çokkkkkk iyi olmuş.Muthiş şeyler yapmıssın.Özellikle buzkasesine bayıldım bayıldım.Ellerine saglık.