5 Mayıs 2008 Pazartesi

Kakaolu Puding

Bora'nın doğum günü koşuşturması henüz yeni bitti,ama bende bittim.Sıra ile onlarıda anlatıcağım.Arayı çok açtığım için bu puding tarifini hemen ekliyorum. Çok sevilen, ve sık tüketilen bu ev yapımı Danette pek bir lezzetli oluyor...

Malzemeler
- 4 su bardağı Süt
- 3 yemek kaşığı mısır nişastası(silme)
- 2 yemek kaşığı un(silme)
- 4-5 yemek kaşığı kakao
- 1 yumurta sarısı
- 20 gr tereyağ
- 1 su bardağı toz şeker
- 1 paket bitter çikolata(80gr)

Hazırlanışı:
1- Tereyağ hariç tüm malzemeleri tencereye koyun.
2- Tel çırpıcı ile koyulaşana kadar iyice pişirin.
3- Altını kapatıp içine tereyağı ve çikolatayı ekleyip 5 dk. mikserle çırpın.
4- Kaselere boşaltıp, dışarıda iyice soğutup dolaba kaldırın.
5- Soğuk olarak servis yapın.

Afiyet olsun.......


8 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Olsaydı bir kaseye hayır demezdim...

Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ev yapımı Danette enfes görünüyor, çektiğin fotoğrafı da çok beğendim.. Doğumgünü yazısını merakla bekliyorum.. Ayrıca balkon keyfine beklerim, ne demek Pelin'cim, sen iste ben sana tarçınlı kahve de, nane limonlu su da yaparım :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Pelin'cigim,
Tek kelime ile harika gorunuyor.

Sevgilerimle

made in funda dedi ki...

tam çocuklara göre olmuş.eline sağlık canım.ben de asla hayır demem böyle lezzete.

Disalce dedi ki...

boracığın doğum günümüydü...yoksa daha olmadımı....eğer olduysa doğum günü kutlu olsun....

puding nefis görünüyor...ellerine sağlık pelinim....

nefis görünüyor nefissss....

pelince dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pelince dedi ki...

Aysel;
Aslı;
Aybike,
Funda;
Disal;
çok teşekkür ediyorum..

Adsız dedi ki...

daha bugun yaptim bu tarifin aynisini birebir uyguladim cok guzel oldu ellerinize saglik tarif icin